خدا......


♥♥ღ•.ღ• مروارید سرخ •.ღ•.ღ♥♥

 

1355249588771 خدا...

 

"این یه حرفایی بین من و خدا "

 

اما دوست دارم اینجا و توی این کلبه این حرفا رو بگم!

 

خدایا سرت خلوته یا شلوغه؟ به کار همه رسیدگی کردی؟

 

جواب دعای همه رو دادی،زندگی همه رو سرو سامان دادی؟

 

درد دلای همه رو گوش کردی،

 

واسه اروم شد نشون بغلشون کردی

 

حتی صورتشان رو بوسیدی!


همه اونایی که لبه پرتگاه بودن دستشون رو گرفتی یا


شایدم بهشون بال دادی.

 

همه عاشقا رو به عشقشون رسوندی؟

 

آرزوهای همه رو بر آورده کردی؟

 

گریه های شبانه هم


شنیدی همه دردا رو در مون کردی؟

 

همه و همه کارتو انجام دادی؟


می دونم خیلی کار داری

 

آخه تو خدایی


خب حالا من اومدم


یه بنده شاکی ………….


شاکی از خودم ، شاکی از تو!! 

     
اومدم که اگه میشه بغلت کنم و گریه کنم


تا همه دردا و غصه هامو خالی کنم

 

میخوام اگه بشه سرم رو بذارم روی شونه ها ت

 

میشه فقط یه گوشه چشم بهم بندازی


من توقع زیادی ندارم

 

من فقط میخوام تو آغوشت گریه کنم همین

 

خواسته زیادیه؟


حرفام کفره !


مزخرفه!

 

نمی دونم هر چی هست


باید میگفتم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ساعت17:1 mohanad | |



طراح : mohanad



IranSkin go Up
ابزار های مفید وبلاگ نویسان